تبلیغات
مدیریت تعارض
فرمت فایل word تعداد صفحات26 مدیریت تعارض تعارض پديده اي است كه آثار مثبت و منفي روي عملكرد افراد و سازمان ها دارد،.استفاده صحيح و مؤثر از تعارض موجب بهبود عملكرد و ارتقاي سطح سلامتي سازمان مي گردد و استفاده غير مؤثر از آن موجب كاهش عملكرد و ايجاد كشمكش و تشنج در سازمان مي شود.استفاده مؤثر از تعارض مستلزم شناخت و درك كامل ماهيت آن و همچنين علل خلق كننده و كسب مهارت در اداره و كنترل آن است كه البته امروز به عنوان يكي از مهمترين مهارت هاي مديريت به شمار مي آيد. توانايي برخورد با تعارض و اداره ...
: مدیریت و تعارض سازمانی
مدیریت تعارض - e-modiran.com
ﻂﺒﺗﺮﻣ يﺎﻫدﺮﺒﻫار و ضرﺎﻌﺗ ﺖﻳﺮﻳﺪﻣ
تعارض سازماني: تعريف، مباني، انواع و مديريت تعارض :: مقاله ...
مديريت تعارض - پایگاه جامع مدیریت
مديريت آموزشی - مدیریت تعارض
مقالات ISI مدیریت تعارض : 34 مقاله انگلیسی + ترجمه فارسی
مدیریت تعارض - aftabir.com
مدیریت تعارض - تعریف تعارض چیست؟ - متمم
مدیریت تعارض و مذاکره (+ نقشه راه یادگیری) - متمم
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .